martes, 25 de marzo de 2008

Tornant de Setmana Santa

Tornant de Setmana Santa em plantejo com han provat aquests dies de festa. Prou b diria jo. Descans, relax i festa!!!!!!! M'ha anat b, osti feia temps ke no em tiraba varis dies sense parar!!!! Ja va b de tant en tant.
Que hem après? Que al vadallar el que estas fent es oxigenar el cervell, que els francesos no saben que existeixen les esdrúixoles, que als católics efervescents no els senta b que es facin bromes sobre la seva religió (Cris, em sembla que ens vam passar amb lo de la cabra i les espelmes negres), que esternudar es una forma que té el cos de regular la temperatura i que quant t'estimes a una persona fas el que sigui per ella (molt dit pro increible fins que es porta a la práctica, fins a on som capaços d'arribar per a fer feliç algú). S'aprenen coses sempre. Avui fa res he après que hi ha qui col·loca la carcassa d'un cristall soldat a massa per a evitar capacitats paràsites, curiòs.

La vida dona voltes, nosaltres donem voltes, no m'agrada estar parat hi ha qui s'hi queda. Potser tinc por de parar i pensar que fredament no serveix per res tot lo que faig. Ja soc fred en situacions extremes, millor no propiciem una reflexió irreversible. Estupidesa humana? Pragmatisme Franétic.

Fran

Pròximament: Més paraules que contenen "Fran"

2 comentarios:

Yaiza dijo...

hmm veo que tú también has aprovechado las minivacaciones...! :)
te veo mañana!

Anónimo dijo...

naucil veliko