lunes, 18 de febrero de 2008

He tornat!

He tornat! Que no sabieu que me n'havia anat? Doncs sí! He estat fora, però no físicament. He estat uns dies reflexionant, de vacances, però treballant. Ho necesitava, però he tornat. És curiòs, però, que el contador ha estat pujant bastant tot i la meva ausencia, curiòs torno a dir.

Molt bé, ja que tornem continuarem escribint, i segurament més sovint. Ara estic més feliç, poc estressat, crec que estic molt bé en general. L'amor va bé, la carrera va bé, el teatre va bé, la famila ja veurem com va, els amics van b, etc, etc.

D'acord familia, demà veuré que si fa que si cou al meu cap per fer el següent post. Per ara només dir: "Estic indignat de no haver estat tant bé fins ara", hahaha.

Gràcies,

Fran

1 comentario:

Atlántida dijo...

Bueno, bienvenido de nuevo! De vez en cuando va bien tomarse la vida con toda la calma del mundo, dejar las cosas a un lado y poder empezar otra vez de nuevo con un nuevo equilibrio interno, je, je! (vaya parezco profesora de yoga, xdios!!!)