jueves, 18 de octubre de 2007

Torna-la a tocar Sam un altre cop

Weeeeeeeeeeeee!
Dimecres 31 d'octubre a les 20 h al Teatre Ponent de Granollers es fa l'obra de teatre: "Torna-la a tocar Sam". L'entrada costa 6 € dels quals la companyia veu 3 (rancis de ponent), és com allò de d'aquestes tres pesetes dos són per la Santa Mare Esglèsia. Veniu, veniu que us ho pasareu molt bé. No només això sinó que a més podré tornar a demostrar que el que porta més gent als bolos soc jo!!! hahaha. En fi, que serà un bolo molt macu, que ens sortirà molt bé, la iluminació serà genial i el só tb. L'obra es grabarà, això vol dir que els vostres riures es grabaran, per tant, heu de riure molt, però ep! Sense pressions eh! Heheheh. Aquest cop no hi ha contrasenya per lo que seran 6 € reals, no sigueu garrepes que jo vaig més escurat que valtrus!!!
Bé, jo ho posso aquí, però igualment us aniré dient d'un en un que vingueu. I have a problem, quan l'obra acabi no sé si podré estar per molta cosa, em refereixo, s'ha de desmuntar tot i porta feina. Si teniu algún plan per després m'ho dieu, tot i que sinó en teniu, jo m'aniré with my precious company a celebrar el gran éxit que farem.

Wenu familia, salut!

Fran

1 comentario:

musicbcn dijo...

joder fran... dir-li rancis a la gent del teatre de ponent que ens deixen anar a actuar a un teatre de veritat la nit de la castanyada quan només cobraran 3 € per persona (quan ells han de pagar la llum el personal, etc) ho trobo una miquetaaaaa... desajustadet... dit això... així m'agrada, que algú faci pdopagandash!