viernes, 13 de julio de 2007

8 raons i mitja

Hola a tothom,

els propers dies 30 i 31 de juliol estaré dedicat al rodatge d'un curt (aquest no és meu) anomenat: "8 raons i mitja" de Marina Martori. La sinopsis es podria relatar de la següent forma: 8 seqüencies i mitja amb les 8 raons i mitja per les quals el cine ens agrada. Direu: quina gran sinopsis! I jo us dic: Original és!

La meva participació en el rodatge pasa per: Choffer, Ajudant de fotografía, Actor i Ajudant de Montatge/Edició. Si es queeeeeeeeee pa lo que yo no valga. La meva gran actuació és la número quatre: Un noi que intenta expressar el que el cine li fa sentir; a la primera no ho aconsegueix, però al final queda clar el que volia dir. Una actuació dramática que a la vegada fará dibuixar algún somriure per algún moment cómic amb una duració de 1 minut. Vist així em mereixo un oscar abans de fer-ho i tot, juas!

Doncs això, un curt molt familiar que podrá reflexar els principals motius pels quals ens agrada tant el cinema. Interesats en veure el curt contacteu amb mi, tot i ke próximament indicaré on es fará l'estrena per si algú s'anima.

Per cert! Vaig avisant! Em sembla que el dia 7 de setembre (encara no es segur) s'estrena la nova obra del grup de teatre "Catarsi teatre" del que formo part. La nova obra es: "Torna-la a tocar Sam" de Woody Allen o com diu el bon home de'n Joan: "Torna-me-la a palpar amb carinyu Sam". En aquesta obra no surto com a protagonista (sé que us fa ilusió veure'm) pro tinc el paper bombó (cosa que encara em falta practicar ja que el personatge s'ho mereix). La sinopsis es més o menys aquesta (ja possaré la bona més endavant):

L'Àlex (en Woody Allen) acaba d'èsser deixat per la seva dona i es derrumba. Els seus amics Toni i Mercè l'intenten animar i li comencen a presentar dones. L'Alex es un home hipocondriac, cinéfil, tímid y una mica trastocat (No! No estic parlant de mi!) , a més rep les visites de personatges imaginaris entre els quals destaca en Humprey Bogart (aquets soc jo!) el qual l'intenta ajudar amb el tracte amb les dones (per no dir relacions que es un terme extret de psiquiatres que et regiren el cervell), al final l'Àlex es lia amb la Mercè, la dona del seu millor amic, y la cosa es complica. Com acabará aquest home?

Si voleu saber com acaba la obra, o teniu ganes de veure'm fer de Humprey Bogart (amb gavardina, fumant, en blanc i negre i amb veu de Pepe Navarro) esteu expectants de les entrades del blog durant el mes d'agost.

Gràcies,

Fran

1 comentario:

Marina dijo...

Hola Fran,
Com t'has animat escrivint darrerament, carinyo...
Coses: thanks, thanks and thanks, per parlar del curt, per participar-hi, per indignar-te amb mi amb els polítics i per ser com ets tio, que ets raro, però vals un imperi.
Saps que t'estimo un munt.
Has canviat el fons del blog... però tu no canviis mai.